Hello,mai intai de toate sa facem cunostinta ma numesc Andreea varsta nu cred ca mai conteaza,mai important este ca imi place sa sug pula,din toate pozitiile cel mai mult imi place sa o sug din genunchi,de la volan.Imi place atunci cand o sug sa il privesc pe barbat in ochii sa vad cum isi da ochii peste cap, doar nu mi-am bagat degeaba pierce in limba..Intr-o zi am stat de vorba cu o prietena de a mea,care si ea la fel imi spune ca nu poate sa faca sex fara sex oral.

Imi place sa fiu linsa in pasarica,adanc fara intrerupere pana la orgasm,pozitia mea preferata este pozitia 69 ,o pozitie care pot spune ca daca o fac de 1000 de ori de fiecare data ajung la orgasm intr-un timp foarte scurt.In timp ce ii sug toata pula si ii dau cu limba pe coaie,vreau sa simt cum se joaca cu limba in jurul clitorisului meu.

Mai jos aveti link catre site-ul unde ma puteti vedea live,sunt model pe videochat daca iti doresti sa ma vezi te astept sa intri pe link-ul de mai jos.

Click AICI PENTRU webcam live

Inregistreaza-te AICI

