Buna, sunt o pustoaica de 20 de ani in urma cu ceva timp aproximativ 4 ani am fost violata de un prieten din copilarie, ei bine acum ador sa fac sex anal.Prima data a fost cu sex cu forta apoi m-am obisnuit si pot spune ca iubesc sa fiu fututa in cur . Am avut o relatie de 1 an de zile dar fostul meu iubit avea pula foarte mica si nu ma satisfacea asa ca am ales sa ma despart de el, vreau sa spun ca dupa fiecare partida de sex nu reuseam sa ajung la orgasm ceea ce m-a facut sa incerc vibratorul. Dupa fiecare scena sexuala , eram nevoita sa continui prin masturbare cu un vibrator de 26 cm.

13907120_1780471928891249_7911263356555047011_n

 

Sa fiu sincera cu voi am incercat si sex-ul cu doi barbati, vreau sa va spun ca am simtit cele mai frumoase,fierbinti clipe din viata mea, in timp ce unul dintre barbati ma satisfacea anal,altul mi-o baga in gura pana ma sufocam.Momentan lucrez la videochat practic acest job de acasa, vreau sa spun ca m-am intalnit si cu clienti care am intretinut relatii sexuale .

 

Sunt genul de persoana care iubesc sa fac blowjob (muie) , imi place ca barbatul sa ejaculeze in gura mea,pe sanii mei si oriunde acesta isi doreste doar sa il vad zambind.In timp ce o sug imi place sa fiu intrerupta prin sarutari, imi place sa fiu scuipata in gura , sunt o persoana fara inhibitii gata sa incerce orice fantezie.

Mai jos va las site-ul unde fac videochat,daca iti doresti sa ma cunosti te astept intr-o ipostaza care iti va scula pula gata sa ma futi.

 

Click AICI webcam show live

Inregistreaza-te AICI

