De curand am intrat pe un site de videochat, am intrat la cupluri si am vazut cum un barbat cu pula de 23 cm isi fute amanta in cur.Pe o canapea sta intinsa sotia acestuia care pare a fi insarcinata,aceasta in timp ce se uita cum barbatul ei isi fute amanta in cur,aceasta isi baga degetul in pizda.

 

Dupa 10 minute in timp ce acesta continu o fute in cur ,sotia acestuia devine putin nervoasa se ridica de pe canapea,se apropie de ei ,imediat incepe sa ii suga pula din genunchii , barbatul uimit incepe sa o traga de par la scurt timp acesta si-a dat drumul in gura sotiei sale.Gata sa vomite , aceasta continua sa ii suga pula .

8d39e093ab342bfd9563f1fb7f9e3757

 

In continuare va pot spune ca numai dupa 5 minute , acesta continua tot cu sotia sa,acesta fara preludiu o pune cu curul in sus ii baga pula in cur,fara sa scoata vreun sunet sotia insarcinata pare sa ii placa , imi da de gandit ca nu e pentru prima oara cand aceasta incearca sexul anal.Spre surprinderea mea,am inteles dupa ce acestia au terminat partida sexuala , vorbeau despre amanta care tocmai a fost fututa , aceasta era vecina de la etajul 3.

Va pot spune ca sunt o femeie care iubeste sexul anal,chiar si acum cand scriu acest articol imi face pofta,de foarte multe ori prefer sa fiu fututa in cur si nu pizda,ador durerea si clipa cand barbatul isi da drumul in gura mea sau de preferat sa termine in  mine.

 

Daca iti doresti sa ma cunosti , ma poti vedea live pe urmatorul site:

Click AICI pentru live

Inregistreaza-te AICI

 

