Buna vreau sa va prezint pe colega mea care , in mai putin de o ora a reusit sa castige suma de 500 $ la video chat,stiu ca v-am facut curiosi cum a putut ajunge sa castige suma aceasta fara mare efort.

xcv

Numele ce scena care il foloseste pe video chat este urmatorul: dommymommy , putem recunoaste ca isi merita castigul din plin deoarece are forme foarte apetisante, nu mai bune de masturbat si eu sincer chiar daca sunt fata imi doresc sa i-o trag. Sincera sa fiu am avut o aventura cu ea, intr-o seara am decis sa bem o sticla de vin impreuna si de la sticla de vin am ajuns sa ne masturbam una pe alta, sa ne dam limbi in pasarica , pot spune ca nu imi venea sa nu mai plec de langa ea ce pasarica gustoasa poate avea . Am deviat putin de la subiect, deci in continuare va pot lasa link unde puteti intra sa vedeti live prietena mea .

Click AICI live video chat

Click AICI pentru inregistrare

 

