Buna tuturor, astazi vreau sa va prezint pozitia ideala sa futi in cur . Pana acum vreau sa spun ca nu eram de acord cu sexul anal dar pana intr-o zi cand sotul meu mi-a propus sa bem o sticla de vin rosu,in timp ce vorbeam si ciocneam paharul de vin sotul meu s-a apropiat de mine si a inceput sa ma linga pe gat.

tumblr_nrsq1m93df1u5pxcyo1_500

La putin timp dupa preludiu ,  sotul meu mi-a spus sa inchid ochii si sa ma las purtata de val,acesta avea in living pregatita o bancuta , voi puteti alege si o masa totul conteaza sa stai fixa pe ea sa nu te poti misca.Sotul meu m-a legat exact ca in imaginea de mai sus dupa ce m-a lins in jurul clitorisului a inceput sa isi unga pula cu un lubrifiant pentru a ajuta penetrarea anusului.

Va pot spune sincer chiar sa nu va mai temeti de sexual anal pentru ca bineinteles este putin mai dureros dar odata intrat pula in cur deja dispare durerea si apare placerea.

Este o placere extraordinara,mult mai placut decat sa fii fututa in pizda,sexul anal este atat de placut ,dupa aceasta incercare , va spun sincer ca ii cer sotului meu sa ma futa in cur chiar de 2 ori pe zii .

Daca doriti sa vedeti fete care sunt futute in cur puteti intra pe link-urile de mai jos:

click aici – fete futute in cur 

Sign up to chat free click here

