vxccvx

 

Buna seara,ma numesc Amalia fac video chat de aproximativ 4 ani de zile,am 27 de ani vreau sa va spun ca sunt intr-o relatie de 2 ani de zile timp in care pot spune sincera ca am avut si alte aventuri. In primul rand seful care detine studioul de video chat mi-a propus sa ma intalnesc cu el,tipul este un baiat de 23 de ani nu este chiar asa dotat dar vreau sa spun ca am iesit cu el o singura data la o cafea chiar daca ne cunosteam foarte bine dupa ce am baut cafeaua acesta mi-a propus sa mergem la un hotel sa ne-o tragem,la inceput i-am zambit pentru ca nu ma asteptam sa imi propuna atat de repede sa ne futem.Am ajuns la hotel intre timp ma suna iubitul meu care bineinteles i-am spus ca intru la munca , chiar imi doream sa ma fut cu seful meu sa vad daca este asa dotat pe cat spunea el , in camera seful comanda o sticla de vin de la receptie intre timp eu intru in cabina de dush.

Cand ma intorc in camera, vreau sa spun ca l-am gasit in pat intins,acesta era complet dezbracat cu pula sculata pregatit sa ma futa,ma apropii de pat acesta incepe sa ma sarute,imi dadea palme peste fese pur si simplu pot spune ca m-a excitat doar gandul ca mi-o trag cu sefu‘.Dupa ceva timp in care ne-am sarutat el ma intinde pe pat si incepe sa imi linga pasarica,vreau sa spun ca am trait cele mai frumoase clipe,eu il trageam de par iar el foarte animalic imi lingea clitorisul. Dupa toate aceste momente ma apuc sa ii sug pula,i-am supt-o atat de bine in cat ma ruga sa ma opresc..Nu am mai continuat foarte mult si a inceput sa ma futa pe la spate,dupa ce m-a futut timp de 10 minute in pat ,acesta m-a dus pe biroul din camera de hotel unde i-am supt din nou pula pana acesta si-a dat drumul.

 

Dupa aceasta intamplare , am mers acasa unde si iubitul meu ma astepta dornic de o partida de sex,nu am putut sa nu accept pentru ca intra la banuieli ..Si acasa bineinteles am facut sex timp de 30 de minute,dar tot imi statea gandul la sefu’ care m-a futut extraordinar de bine.

Spre sfarsit va pot spune ca de fiecare data cand mergeam la munca (la studio) mai intai treceam prin birou pe la sefu’, unde acesta ma futea inainte de a incepe lucrul.

Concluzie: fetelor daca aveti ocazia sa va futeti cu seful de la studioul unde lucrati, incercati pentru ca poate ve-ti trai momentele care si eu le traiesc si in prezent .

Daca vreti sa ma vedeti live va prezint site-urile unde fac videochat:

Inregistreaza-te aici pentru a intra in privat cu mine:

Click Here Register – Chat it’s free

  1. Chaturbate
  2. LiveJasmin
  3. Bongacams
